Thursday, December 22, 2011

Cincin???tunang???kawin???

ok..cincin dulu...semalam teman kak fazi...survey cincin tunang die..alang2 menyeluk pekasam...biar sampai ke pangkal lengan...sambil nyelam...aku minum air sekali...huhuhuh...cantik2..kat wah chan mula2...mahal sungguh emas sekarang ni...sabo je la...aku kl cincin yg berkenan mesti rm600 ke atas...huhuhu...
motif aku cari cincin???nak tunang ke???huhuhu...maybe...survey je dulu...tgk2...aku mmg dah biasa beli cincin ni...dah 4cincin emas aku ada..belah rotan 2...yg ada batu pun 2...sumenye made from poh kong..ko ada????hahahaha...feberet aku mmg kat poh kong...takyah tunggu tunang pun aku masih mampu nak beli tuk diri sendiri...kawin???kawin tak pakai dah cincin...aku pakai gelang ke rantai ke...huhuhu...
tak jadi kat wah chan...kureng skit...ada la gak yg cantik...tp...tak tau la...pas 2 p kat tomeiiiiiiii...pehhhhhh...comeiiiiiiiii2...hahahahahaah...mmg terbaik la emas kat tomei...kl kat wah chan baru rm600 lebih...kat tomeiiiii hamik rm1000 lebih...juling tol...juling2...batu die pun corak up to date...dah macam aku lak yg nak beli..tunjuk 2...tunjuk ni...try yg 2...yg ni..hahahaah...suke2...takpe...survey je dulu...akan dtg t senang...tahun depan...cuma tarikh tak sure bila...bg masa 3bulan la...dlm bulan 3 pun ok kot...huhuhuh...t balik bincang la...hahahaha..memandai jek aku ni...lalalalalalalala...

No comments:

Post a Comment