Monday, December 19, 2011

apa2 je la

aku takut tuk kecewa lagi...apatah lagi mengecewakan org...cinta datang dan pergi...tanpa sesape pun yg pinta...soal hati tuk kali ni aku serahkan pada ALLAH...DIA tahu yg terbaik tuk setiap hambanya...aku cuma perlu bersabar...kan sabar sehingga penghujungnya...pasti ada ganjaran...tp bukan la dlm masa terdekat...tapi 2 la..mmg dalam masa terdekat pun ganjaran 2...huhuhuhu...pening2...payah soal hati ni...
tp kali ni...aku amik pendekatan tuk diam...senyap...dan...surpriseeeeeee...huhuhuhu...aku lebih selesa begini...bercinta dlm berkawan...so takde la nak tacing macing sgt...dlm hati nak kata...sape kata aku tak laku...wakakakkaakak...ngok...demmmm jek...i'm prefer to be fren only at this moment...bukan tak percaya pada cinta...cinta 2 kan pasti...hidup tanpa cinta takde makna la...so...no komen...
last week...cite last week la plak...dah lama tak update blog kan...last week ada org proposed jadi kekasih hati...mak aiiiii...kl kata nak masuk minang wat bini terus ke nak la jugak...jadi awekkkk je derrrrr malas nak pk sgt...kwn2 kan bagus...ape nak susah2...nak pening2 pale...tapi tahun depan..insyaALLAH takde pape kene pilih satu tarikh la...tapi tak sure...tahun depan 2 panjang...ada 12bulan..wakakakakakaka...
next month bonus...huhuhuhuhu...bonus ni tak sentuh la...nak wat tuk tunang...cukup duit terus jalan...calonnye???rembat je sape2...wakakakakka...adoi aiiii..mau nangis org 2 nati...
kitorang mmg tanak lama2...mak aku lak...jgn byk songeh sgt...huhuhuhu...tanak bercinta lama2...cukup duit tunang dulu...pas 2 baru usahakan tuk kawin...pas 2...bape byk pas 2 la...insyaALLAH benda baik dipermudahkan...

No comments:

Post a Comment