Tuesday, November 29, 2011

welcome backkkkkk

Assalamualaikum blog kesayanganku...dan pembaca setia...dekat 2 minggu aku tak update ape2...tak bukak pun...hari ni aku terasa rindu pada blog aku...lebih baik menghargai blog sendiri...kat situ lebih byk kenangannya...maaf ye blog terpaksa tinggalkan mu tuk seketika...niat aku baik...sbb aku tak suke org cari pasal coz benda2 yg bangang jek...kalo la ko boleh dengar luahan hati aku kan...ni ko pun membatu jek...huhuhuhuu...yg bercakap ngn ko ni pun aku rasa mental skit kot...weeeeeeee...terlalu rindu sape yg tak mental...dah lama kene tinggal kan...siannnn...
nak cite ape ek...ermmmmm...aku tgh mood cuti ni...bosan tak tau nak wat ape...bila la leh dpt lappy balik...ada lappy ada la peneman aku...ni guna org punye tak function langsung...mcm mana nak dpt...call tak dpt...mesej pending...ada naluri ke tak de tak tau la aku...tlg jgn buat hal udah lerrrr...penat la kejar benda2 mcm ni...duit pun...camne ntah  nak cuti kalo sume tak de...payah tol..gaji pun lambat giler bulan ni...otak tol la glomac ni...bape hari nak kene tunda ni...buang cuti aku mcm 2 je la tak wat ape pun...aduhhhhh...sia2 je 2minggu aku cuti mcm ni...bongok r...tekanan...

No comments:

Post a Comment