Friday, November 4, 2011

Apakan Daya

aku tak tau nak tulis tajuk ape kat atas 2...aku pun tak tau nak tulis ape pagi ni...but i have 2 la...sbb aku rasa tak best sgt dlm hati dan kepala ni...pagi2 lagi dah serabut...pagi2 lagi dah kantoi...pagi2 lagi dah nampak yg bukan2...ntah pape...semak la...kadang2 tak paham aku...
mulut org aku tak mampu nak tutup...eeeeeeee...rasa nak ckp mcm takde sivik pun ada pagi ni...blog aku kan???so suke hati aku la nak tulis ape kan...ok fine...lets start it...aku rasa nak bg makan kaki je kat mulut2 puaka yg tak tau mende ni...gerammmmm..nak marah dah takleh dah...marah pun tak dpt ape...buang karen g ada r...
aku kang kl dah alim semacam bg ceramah kang takut tak terkata dah mulut ngn jari jemari 2...letih sebenarnye...kan...ntah la...kl aku sendiri pun tak tau ape akan berlaku nati...korang2 2 tau sgt ke ape yg berlaku???ape yg terjadi???firman ALLAH ''sesungguhnya AKU tau ape yg kamu tak tau''...agak2 la kan korang leh paham tak???terang2 lagi kan...
so takyah la nak bajet mcm korang ni lebih tau sumenye dari aku...sedangkan korang pun tak tau pape pasal hidup korang apetah lagi pasal hidup aku...so jaga tepi kain sendiri sudah...takpe la...
aku dah lama bersedia tuk hadapi sume ni...so aku pun dah tny shah...he always ready for it...for all  this...so takyah komen byk2...we know what we do...coz org ataupun manusia takkan benti nak mengata dan menjaja cite org...aku sendiri tak menafikannye...tapi berpada2 la...sbb kite takut benda 2 jadi kat kite...nati kite sendiri tak terkata...so mind your own business...2 lebih sesuai...aku pun selalu ckp kat shah...kadang2 tak sume benda leh ckp dlm bahasa melayu...sbb org melayu sendiri pun tak paham bahasa melayu...so international skit...nak omong jowo pun blh...antara paham ngn tak je...
aku sendiri dah tak mampu nak halang mulut2 korang...satu hari nati korang diam sendiri dah la...kl tak reti diam 2 no komen la...aku malas nak ckp byk...ape pun aku tetap aku..shah tetap shah...hubungan ni pandai2 kitorang la nak tonggang terbalik ke terlentang ke terlungkup ke...aku????just follow the flow to the end...
aku percaya sume ni akan berakhir 1 hari nati...but i'm not sure it will b a hepi ending or the sad story...pray 4 it...just pray what the best thing for me...for us (aku dan shah) and for this relationship...
ALLAH know better than us...remember!!!sesunguhnye aku mengharapkan kesabaran dan ketabahan aku ni akhirnye berbalas...aku tau ALLAH menjanjikan sesuatu yg baik tuk aku...

No comments:

Post a Comment