Sunday, November 13, 2011

macam2 cerita

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...dah kul 12 ropenye...masih di puchong...huhuhuhuhu..menemani shah...eh???menemani ke???noppppp...dating...haaaaaaaa baru betul...takde istilah teman2 ni...uhuhuhuhu...ape cer hari ni ek????
  1. cer yg pertama... tajuk atas 2...masa tgh ber blogging ni tajuk 2 tak tulis lagi...coz tak tau nak tulis ape...tulis cite je dulu...b4 terlupa...kang dah lupa parah la plak...huhuhuhuhu...selalu dah mcm ni...asal ade je nak cite...tetibe tang bahagian tajuk 2 tak tau nak tulis ape...
  2. cer kedua...hari ni...aku kene kejeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!gerammmmmm...ni kali kedua aku kene keje hari sabtu sepanjang setahun aku kat glomac...mangsa tol...takpe2...extra gaji 4 this month...ada la kan..dari takde...kira mcm ot la...tuk 2 jam...huhuhuhu..nasib glomac byr mahal kl ot...dulu 1st keje hari sabtu kat saujana utama sg buloh...ni kat prima 16...tak lama pun..dtg sia2 jek...terpaksa cancel AGM ni coz community tak cukup korum...next week plak continue...selagi tak cukup selagi 2 la extand..next week aku namo lagi dah...tak best...huhuhuhuhu...
  3. cer ketiga...pas habis keje tadi ngn lajunye aku blahhhhhh...coz nak jmpe abggggggg...sbb dah janji..pas keje kene jmpe abg terus...kl tak kene jmpe pun aku mmg nak jmpe...hahahhaha...perot tgh lapar...atey kalo balik umah ni bukannye aku makan...tapi terus tido la...makan pk pas bangun...so kul 11 lebih...kat2 nak kul 12 gak la...breakfast...hahahahaha...org breakfast awl..ni dah nak lunch baru nak breakfast...takpe la...mcm biasa je menu kitorang...hehehehehe...
  4. cer keempat....ms tgh makan 2 kitorang baca paper...kat bahagian wayang aku tgk ada cite ape...sbnrnye dlm kepala dah set dah nak tgk immortal...just nak double kompom dah kuar ke belum cite 2...tgk area jusco bukit raja tak kuar lagi...tgk kat the mines dah kuar...cara gak ni...terus bgtau abg nak tgk cite 2...sorang2 pun jadi la...huhuhuhuhu...tapi at last tgk berdua ngn abg...sajak nau la abg nak bg aku tgk sorang2...kang dpt pandangan maut baru tau...
  5. cer kelima...(byk nau cer dlm 1hari...2 yg best...)pas tgk wayang terus p solat zohor...2 la yg aku suka sgt...paling aku suke bila dpt solat sama2 ngn abg...walaupun tak dpt jadi imam aku...1hari nati...insyaALLAH...
  6. cer keenam...pas makan tgh hari kul 3lebih...ke 4lebih ntah...terus balik umah...coz kami nak jog togather2...dah janji dr semalam lagi...kat tempat biasa...huhuhuhuhu...b4 jog bagi ikan makan dulu...selalu dtg tgk org bg ikan makan je..kali ni kitorang dpt bg ikan 2 makan...pas 2 jog...2 pun kejap jek..semput aku makin menjadi2 plak sejak akhir2 ni...tak pengsan tak pe...risau pengsan jek...habis nati kantoi sume penyakit...
  7. cer ketujuh...balik la pas jog...ape lagi...hahahahaha..balik2 pengsan kat umah...kejap pun jadi la...rasa letih sgt hari ni...pas bangun 2 siap sembahyang sume..mandi...jmpe zimir...amik hadiah...tuk wedding kak nurul esok...
  8. cer kelapan...dr kul 9 sampai skrg ni masih bersama abg...makan minum sembang sumbang mambang..ape yg patut la...seronok sgt...berbicara dari hati ke hati..tarik muka sana sini dah biasa sgt...pas 2 ketawa sendiri...buruk no perangai kite ye abg...huhuhuhuhu...

No comments:

Post a Comment