Friday, May 4, 2012

esok...insyaALLAH...

tetibe dah petang nak balik ni mood nak update blog 2 datang mencurah2...beriya2...seakan2 tiada hari esok lusa mahupun tulat untuk aku...perghhhhh...
esok...insyaALLAH aku akan turun ke naik KL???naik la...dari KL ke shah alam baru turun...kalo takde ape2 yg melintangkan aral..sampai la aku kat masjid india mahupun jalan TAR naik tren and LRT ke ape kejadah lagi public transport yang mampu membuatkan aku sampai kesana...asal sampai sudah...nak drive sendiri fail...so cara selamat...public transport...
tujuan???nak cari barang2 terakhir tuk persiapan nak bertunang...biar aku buat sendiri...siapkan sendiri...dari dulu lagi memang macam 2...kalo nak tunggu ada yang teman memang nati tak siap la dan tak ada la barang2 terakhir 2...hope sumenye dipermudahkan...dan berjalan lancar...
tetibe lak teringat info kat dalam FB aku 2...aku kene hidup berdikari sebagai seorang wanita yang bekerjaya kat KL ni...so aku tak leh patah semangat...ni tuk diri aku sendiri...bukan tuk org lain...
so untuk esok dan lusa ini la entry setakat ni...macam biasa sabtu dan ahad takde entry baru mahupun lama kat sini...hanya akan ada sepanjang hari bekerja sahaja...tetibe lak rasa sedih je...

No comments:

Post a Comment