Monday, May 21, 2012

alhamdulillah sumenye dah berakhir...berakhir buat masa ni...setelah 3hari berperang dengan perasaan sendiri...3hari setengah je lagi aku kene keje...pas 2 aku cuti 4hari setengah...6hari je lagi nak tunang...tuk sampai ke hari bahagia 2 macam2 dugaan aku nak kene tempuh...ape la nasib...bila aku rasa aku tak kuat sume org kata aku kuat coz masih boleh hadapi sume 2....memang la leh hadapi tapi aku tetap lemah...tetap mengalah...kadang2 sampai putus asa pun ada...ntah la...
sejak akhir2 ni aku ingat aku sorang je yang rindu kenangan lalu antara aku dan ejoy...tapi tak sangka ejoy pun rindukan sume 2...sekarang ni ejoy bz sesangat nak dibandingkan dengan aku...bila aku tanya nape sumenye berubah sampai macam ni sekali ejoy kata die tak tau...masing2  tak dapat cari punca kejadian...semalam sumenye dah terluah...2 je la caranya memandangkan die balik kg dan sekarang ni jarang berjumpa...tak macam dulu dah...die kata kami banyak nak pakai duit nak kawin punye pasal...so aku paham...sebab aku tak pakai duit sebanyak die...die suh aku banyak2kan bersabar...kalo ni dugaannye aku terima la dengan hati yang huhuhuhuhuhu...
aku tak kuat nak hadapi sume ni sorang2...sebab ejoy kekuatan aku...kepada sume kawan2 yang bagi kata2 semangat terima kasih bebanyak...

No comments:

Post a Comment