Thursday, February 16, 2012

Hantaran

ahad lepas...12 feb 2012...
aku ngn ejoy...p KL...beli barang hantaran tuk tunang...dah la time tak sale...tibai je la...tgh ada duit...lagipun tunang sekali seumur hidup...opcos nak yg terbaik...penat giler berjalan...mulai minggu lepas 2 la kitorang akan beli satu barang..seminggu satu barang...sampai tarikh tunang nati dah cukup dah sume barang...kitorang plan last sekali baru beli baju nikah ngn cincin...barang mahal..kene beli last2...huhuhu... time ni aku dpt beli 2 barang tuk ejoy...
aku settle beli sejadah ngn baju ejoy...ejoy lak beli telekung tuk aku...kaler sume sama...sepesen...heheheheh...seronok sgt beli barang hantaran...baru barang tunang...tp aku dah survey up skit...handbeg pun aku dah habis pusing...perfume...barang make up...perghhhhh...juling biji mata...cuma handbeg jek satu pun tak berkenan kat mata aku...ape2 pun puas hati sgt2...
pas shopping 2 p jalan2 kat jalan TAR...ingt nak cari tudung ke selendang ke...tp tak berkenan gak...mungkin aku dah penat...2 yg tgk pun sambil jeling2 jek...
lepas jalan TAR terus p umah along...settlekan hal umah 2...pas 2 balik...eh tak...pas 2 p tasik titiwangsa...jalan2 kat situ...hari minggu...penuh org...dah malam baru kitorang balik...dari tasik kitorang p mana ntah...aku pun dah lupa...balik 2 tak hengat...penat giler..dah la esoknye 2 keje...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment